آقای سید محمد طباطبایی معاون مشارکتهای مردمی ، روابط عمومی و اطلاع رسانی با نماینده ولی فقیه در هلال احمر ملاقات و گفتگو نمود .

      بنا به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی این ملاقات روز دوشنبه مورخ 4 بهمن ماه در ساختمان صلح دفتر آقای معزی انجام شد .

      بر اساس همین گزارش ابتدا آقای طباطبایی ضمن ابلاغ سلام آقای نیری گزارشی از فعالیتهای مجمع خیرین سلامت طی 8 سال گذشته را ارائه داد .

      وی با تجلیل از خیرین و معتمدین سراسر کشور گفت : مردم نوعدوست ما همواره در کارهای خیر و نیازهای جامعه فعال و جلوتر از مسئولین ثابت قدم هستند .

      معاون مشارکتهای مردمی ، روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور اضافه کرد طی 8 سال گذشته خیرین با اهداء و
هزینه ای بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان تعداد 4300 مرکز درمانی اعم از بیمارستان ، بخش ، درمانگاه ، فوریتهای پزشکی ، کلینیک و خانه بهداشت را احداث ، بازسازی و تجهیز نموده اند .

      وی اضافه کرد : به حمدالله ما با دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و وزارت بهداشت درخصوص کارهای تخصصی تعامل تنگاتنگ و خوبی داریم طباطبایی با تأکید بر اهمیت سلامت جامعه خاظرنشان ساخت : ما غیر از  امور جاری با خیریه های سلامت محور همکاری داریم و در این راستا تاکنون چندین خیریه جدید که مورد نیاز بوده تأسیس شده است .

      وی اضافه کرد : از جمله این خیریه ها مؤسسه خیریه بخشش می باشد که برای کودکان ناشنوا فعالیت دارد و با شعار ایران عاری از ناشنوا کودکان زیر 5 سال را کاشت حلزون گوش انجام می دهد .

      وی در همین ارتباط افزود : تاکنون با کمک خیرین و دولت تاکنون ظرف این مدت کوتاه 800 عمل کاشت انجام شده است .

      طباطبایی طرح موضوع کرد و گفت : ما قصد داریم برای نجات معلولین که در کشور آمار بالا و مشکلات زیادی دارند و برای پیشگیری از معلولیت اقداماتی انجام دهیم و در صورت نیاز مؤسسه ای را ایجاد کنیم که به یقین نیازمند کمک شما هستیم .

      در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر ضمن خیرمقدم گفت : سلام مرا نیز خدمت آقای نیری ابلاغ فرمائید

      وی با تأکید بر مسلمان بون و ویژگیهای کم نظیر مردم ایران گفت : مردم ایران در انقلاب اسلامی ثابت کردند نظیر ندارند در 8 سال دفاع مقدس جهان متحیر از رشادت و ایثار بود .

      وی اضافه کرد : این مردم قبل از انقلاب در امور خیر پیشتاز بودند چون اعتقادی کار می کنند و ظرفیت بسیار بالایی دارند .

      معزی بیان داشت : مردم در تمام صحنه ها حاضر بودند در حوادث غیرمترقبه ، در سیل ، زلزله ، جنگ ، امور حمایتی و معیشتی ، سلامت و خلاصه هر کجا که ضعفی باشد مردم وارد شدند موفق بودند .

      نماینده ولی فقیه در هلال احمر با استقبال از خدمت رسانی به معلولین جامعه و پیشگیری از معلولیت گفت : شما به حمدالله موفق بودید آقای نیری را مردم می شناسند و اعتماد دارند که این خود مهم است .

 

 

     

      وی خاطرنشان ساخت : در این خصوص با کسب اعتماد مردم و اطلاع رسانی لازم و شناخت دقیق از تجربیات مردم کمک گرفته و از کارهای کوچک و پائین شروع کنید .

      حجت الاسلام و المسلمین معزی گفت : من به عنوان یک انسان و به عنوان یک روحانی عرض می کنم از هر  دو جایگاه یعنی انسان یا روحانی مثل همه مردم دوست دارند در امور اجتماعی مشارکت داشته باشند و به مردم کمک کنند .

      وی با تأکید رسیدگی به جامعه معلولین و پیشگیری این امور و اعلام موافقت گفت : بنده هر کاری از دستم بر بیاید  در این راستا کمک خواهم کرد .

      منتهی مقدمات را فراهم کنید .

      در این ملاقات مدیر روابط عمومی روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور و آقای صفاریه معاون توانبخشی ، بهداشت و درمانی هلال احمر و خانم نظری مشاور معاونت حضور داشتند .

      

 

      

     

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *