برگزاری دومین جلسه هیئت امناء مجمع خیرین سلامت استان کردستان :

دومین جلسه هیئت امناء مجمع خیرین سلامت استان کردستان با حضور اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره مجمع خیرین استان ،رئیس و مسئولین دانشگاه در سالن اجتماعات ستاد دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار وب دا، نماینده ولی فقیه و رئیس هیئت امناء مجمع خیرین سلامت استان  در این نشست ضمن اشاره به جایگاه رفیع خیرین، گفت: خداوند در قرآن مومنان را به سبقت گرفتن در انجام کارهای خیر امر نموده و محسنین و انسانهای اهل احسان و بخشش را می ستاید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی افزود: صدقه دادن سبب افزایش مال و نوعی قرض الحسنه به خداست که در آخرت به میزان حداقل دو برابر و حداکثر پاداش کریمانه که در تصور آدمی نمی گنجد اجر داده می شود.

وی همچنین اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت  باید تمرکز بیشتری بر جذب خیرین سرمایه گذار و افزایش مشارکت آنان ، مدیریت و تدبیر مسئولین در هزینه کرد کمک های خیرین بر اساس اولویت بندی نیازهای درمانی استان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این نشست گفت: طبق آیات و احادیث روایت شده، از بین تمامی آنچه که انسان در طول زندگی خود با تحمل مصائب و سختی ها کسب می نماید، مهمترین آنها اموال و اولاد است که با صرف اموال در جهت کسب رضایت خداوند و تربیت فرزندان صالح می توان توشه و صدقه جاریه ای برای آخرت فراهم ساخت.

دکتر سیامک واحدی همچنین افزود: باید کمک های مالی خیرین بر اساس تصمیم گیری در یک شورای فنی و کارشناسی شده در محل صحیح هزینه گذاری و از تجمیع امکانات و تجهیزات درمانی در منطقه و جایی بخصوص جلوگیری شود.

در پایان مدیر عامل مجمع خیرین با ارائه گزارشی از عملکرد ده ماهه سالجاری، گفت: مبلغ مشارکت های جذب شده ،به بهربرداری رسیده وآماده افتتاح ده فجر سال جاری مجمع در طول این دوره ده ماهه سال جاری حدود چهار میلیارد و یکصد و بیست و یک میلیون تومان    می باشد.

مهدی علی مسیمر خاطر نشان کرد : مجمع خیرین استان بعنوان بازوی اجرایی نظام سلامت در بخش بهداشت و درمان از تمامی امکانات و فرصت های ایجاد شده جهت جذب مشارکت های خیرین نهایت استفاده را نموده و با ایجاد کانال اختصاصی و اطلاع رسانی در پایگاه مجمع خیرین سلامت کشور وسایر پایگاههای اطلاع رسانی تلاش در جذب خیرین نموده ومردم را از اقدامات مجمع مطلع می نماید. 

در پایان این نشست، رئیس جدید دانشگاه بعنوان عضو حقوقی به اعضاء هیات مدیره اضافه شد.

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان کردستان 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *