dsc_4045

معاون هماهنگی امور استانها مجمع خیرین سلامت کشور از فعالیت ۲۵۰ شعبه مجمع خیرین سلامت در سطح ایران خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر خیرین فعال در عرصه سلامت وجود دارد.

معاون هماهنگی امور استانها مجمع خیرین سلامت کشور از فعالیت ۲۵۰ مجمع خیرین سلامت در سطح ایران خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر خیرین فعال در عرصه سلامت وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور اسماعیل غنیان در آئین تجلیل از خیرین سلامت شهرستانهای لارستان و خنج که در تالار وحدت شهر لار با حضور مدیرکل روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، مدیرعامل مجمع خیرین استان فارس، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از خیرین با همت شهرستانهای لارستان و خنج برگزار شد، اظهار داشت: در جای جای ایران اسلامی نقش و اثر لارستانیها در انجام امور عام المنفعه به وفور مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه در کشور بیش از ۷۰ هزار نفر خیرین فعال در عرصه سلامت وجود دارد، افزود: کار ایجاد مجمع خیرین سلامت از استان فارس کلید خورد و در حال حاضر در بیش از ۲۵۰ نقطه کشور این مجمع شکل گرفته است.

معاون هماهنگی امور استانها مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه در امر سلامت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت بیشتر در عرصه ساخت مراکز درمانی و تجهیزات نوین پزشکی فعالیت داشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *