پایگاه بهداشتی درمانی خیر حاج حسین حکمت در محل بلوار ملاصدرا و پایگاه اورژانس ۱۱۵ حاج محمدعلی خرمی و مرحومه بانو عطار در محل شهر شمس‌آباد دزفول کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت دزفول  معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول در 14 بهمن ماه  1394 در این آیین گفت: دزفول سرآمد خیرین و مشارکت در امر مبارک خیر است.

حبیب‌الله آصفی با تبریک دهه فجر و با بیان اینکه در دوران انقلاب مردم ایران بذل مال کردند، اظهار کرد: مردم دزفول هم در بذل مال و هم در بذل جان پیشتاز بوده‌اند و دزفول درزمینه مشارکت خیرین سرآمد خوزستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در حاشیه این مراسم، افزود: شمال و شمال شرق دزفول درزمینه ارائه خدمات سطح یک بهداشتی و درمانی با کمبود مواجه بوده و تحت‌فشار است که با ساخت پایگاه بهداشتی حکمت، خدمات‌رسانی مطلوبی به اهالی مناطق ۸۶ هکتار، بهاران و پیام‌آوران خواهد شد. 

دکتر علیرضا مجدی نسب رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول نیز بیان داشت: پایگاه بهداشتی حاج حسین حکمت در زمینی به مساحت ۶۵۰ مترمربع در دوطبقه و با ۱۵ اتاق احداث‌ خواهد شد.

 

وی در رابطه با احداث پایگاه اورژانس شمس‌آباد هم عنوان کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع به همت خیر عرصه سلامت دزفول حاجیه خانم زهره خرمی انجام خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *