راهکارهای همکاری بین مجمع خیرین سلامت وجمعیت هلال احمر بررسی شد

سید محمد طباطبایی معاون مشارکت‌های مجمع خیرین سلامت  با دکتر صفاریه معاون بهداشت و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور دیدار و در مورد راههای همکاری متقابل گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، سید محمد طباطبایی معاون مشارکت‌های مجمع خیرین سلامت با دکتر صفاریه معاون بهداشت و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور دیدار و در مورد راههای همکاری متقابل گفت و گو کردند.
در این دیدار که در دفتر معاون بهداشت و توانبخشی هلال احمر کشور برگزار شد معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت با تبریک به دکتر صفاریه در مورد سمت جدید در معاونت توانبخشی و بهداشت هلال احمر و تقدیر از زحمات دکتر رئیس کرمی رئیس سابق این بخش،اظهار داشت: اقدامات خوبی با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین مجمع خیرین سلامت و جمعیت هلال احمر صورت گرفته که می‌تواند منشا برکات فراوانی برای مردم باشد.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم در سایه این همکاری مشترک از ظرفیت های خیرین در در خدمت رسانی در حوزه توانبخشی برای افراد بی بضاعت بهره گیری نمائیم.
در این دیدارسید محمد طباطبایی با اشاره به تلاش‌های خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت : مجمع خیرین سلامت کشور در حال حاضر با کمک‌های مردمی و همیاری و مشارکت خیرین توانسته در بخش بهداشت و درمان اقداماتی موثری را با مدیریت حاج آقا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور داشته باشد.
وی افزود: خیرین نقش پررنگی در انجام واین اقدامات عام المنفعه داشته اند و مجمع نیز در کنار مردم در حال خدمت رسانی به مناطق محروم وکمتر توسعه یافته است.
دکتر صفاریه معاون بهداشت و توانبخشی جمعیت هلال احمر با ابراز خرسندی از این جلسه اظهار داشت: آماده استفاده از ظرفیت های مجمع خیرین سلامت در خدمت رسانی بهتر برای متقاضیان هستیم. وی افزود: در حوزه توانبخشی نیاز است که مطابق با پیشرفت های موجود پیش برویم و در این زمینه می توانیم از ظرفیت‌های متقابل استفاده کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *