دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور از وزیر بهداشت خواست که خیرین بخش سلامت را در برنامه ششم توسعه فراموش نکند

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور سید رضا نیری صبح امروز در دیدار وزیر بهداشت از مجمع خیرین سلامت کشور که با حضور معاونان مجمع خیرین سلامت و اعضای هئیت مدیره مجمع و موسسه خیریه عترت فاطمی برگزار شد، اظهار داشت: در اسلام تاکیدات فراوانی بر انجام کار خیر شده و کار خیر دارای آثار و برکات فراوانی است.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت اقدامات خوبی در راستای ساماندهی خیریه ها در حوره سلامت انجام داده و تاکنون 240 شعبه در استانهای کشور راه اندازی کرده است.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت بیان کرد: تمایل  به کار خیر در شهرستانها بالا بوده و هزینه‌های مجمع به خاطر نقش و حضور گسترده مردم کاهش یافته است .

وی بااشاره به اینکه دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور همکاری خوبی درراستای اقدامات خیر دارند، گفت: عملکرد مجمع خیرین سلامت از 4 هزار میلیارد تومان گذشته و در حال حاضر نیر اقدامات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان با مشارکت خیرین در حال ساخت است.

دییر کل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت بر اساس اولویت های وزارت بهداشت و مشورت با دانشگاه ها اقدام به اولویت بندی پروژه ها می کند، افزود:م 73 هزار خیر در بخش سلامت توسط مجمع خیرین سلامت سازماندهی شده اند .

نیری بابیان اینکه در سال 94 عمکرد مجمع حدود 800 میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: 772 پروژه در سال 94 در ساسر کشور توسط مجمع خیرین سلامت اجرا شده که در مجموع 812 هزار متر مربع مساحت این مراکز بوده است.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت باب یان اینکه تعاملات خوبی با دیگر دستگاه ها از سوی مجمع خیرین سلامت انجام شده است، عنوان کرد: در زمینه کاشت حلزون و دیگر اقدامات پژوهشی نیز مجمع اقداماتی در دست انجام دارد .

وی با بیان اینکه از وزیربهداشت درخواست داریم که در برنامه ششم توسعه مجمع خیرین سلامت را فراموش نکنند، تصریح کرد: بیمارستان 77 تختخوابی امام حسن بروجرد که با نیت یکی از خیرین سلامت احداث شده پنجشنبه این هفته بهره برداری می رسد.

وی افزود: درآینده نزدیک نیز پروژه های متعددی در شهرستانهای کشور به بهره برداری می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *