معاون مشارکت‌های مجمع خیرین سلامت از کمک 40 میلیارد تومانی مردم خیر شهرستان تربت حیدریه و مه ولات از بدو تأسیس  مجمع خیرین سلامت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، سید محمد طباطبایی معاون مشارکتهای مردمی مجمع خیرین سلامت کشور،
وی ضمن حضور در مراسم تجلیل از خیرین سلامت در تربت حیدریه طی سخنانی از خیرین حوزه سلامت و مردم نوع دوست تقدیر و تشکر به عمل آورد .
معاون مشارکتهای مردمی مجمع خیرین سلامت کشور در مراسم کلنگ زنی پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه طی مصاحبه ای کوتاه گفت : زمین این پردیس که 8 هکتار می باشد توسط یک خیر برای احداث این مجموعه اهداء شده است .
وی اضافه کرد : این مجمع طی 8 سال فعالیت خود افزون بر 4 هزار میلیارد تومان مشارکت مردمی را جذب کرده و توانسته بیش از 4300 مرکز درمانی را در کشور احداث و تجهیز و تحویل وزارت بهداشت نماید .
طباطبایی در ادامه گفت : مجمع خیرین سلامت با 230 دفتر و شعبه در سراسر کشور به همت خیرین در عرصه سلامت جامعه فعالیت دارد .
وی اظهار کرد : در ارتباط با شنوایی کودکان و کاشت حلزون گوش با مشارکت مردم و خیرین اقداماتی انجام یافته است .
وی با توجه به جمعیت محدود این منطقه تربت حیدریه گفت : از سال 1389 تاکنون مجمع خیرین سلامت با جذب مشارکتهای مردم و خیرین مبلغ 40 میلیارد تومان به سلامت جامعه کمک کردند .
معاون مشارکتهای مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با توجه به حسن اعتماد مردم به مجمع کلیه خدمات و همکاری خیرین را چشمگیر خواند و تشکر کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *