بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر، عباس آذرهمایون ظهر امروز در همایش هیئت مدیره‌های مجمع خیرین سلامت استان همدان با اشاره به فعالیت مجمع خیرین سلامت ملایر اظهار داشت: این مجمع فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده انجام شده مجمع خیرین سلامت ملایر بیان کرد: در حال حاضر 200 نفر عضو مجمع خیرین سلامت در ملایر هستند.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به جایگاه شهرستان ملایر در وقف گفت: واقفان ملایر از گذشته تاکنون در زمینه‌های مختلف وقف گام برداشته و ثمرات آن نیز پیشرفت‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: مرحوم سیف‌الدوله به عنوان بزرگترین واقف ملایری وقف‌های متعددی را در بخش‌های فرهنگی، مذهبی، تحصیلی و درمانی در شهرستان داشته که ثمرات آن امروز نصیب مردم ملایر شده است.

آذرهمایون با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت ملایر با هدف مشارکت‌های مردم و شناسایی نیازهای بهداشت و درمان شهرستان تشکیل شده، گفت: جذب خیرین همچنان ادامه دارد و سود کمک‌های واریزی خیرین با نیت خیر در پروژه‌های درمانی  هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف ما شناسایی پزشکان متخصص و خیر در خارج از شهرستان است تا بیمارانی که نیاز به کمک دارند را به این پزشکان معرفی کنیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر افزود: احداث و تکمیل پروژه بخش دیالیز 32 تخته بیمارستان امام حسین(ع) موقوفه شادروان محمود معراجی‌فر و جذب کمک 100 میلیون تومانی خانم مظاهری برای بازسازی بخش‌های داخلی بیمارستان امام حسین(ع) از جمله  اقدامات  مجمع خیرین سلامت ملایر است.

با بیان اینکه بخش‌های آی‌ سی‌ و دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) با کمبود جدی تخت مواجه است، گفت: در این زمینه نیز مبلغ 200 میلیون تومان توسط خیر ملایری حاج علی میرزایی برای توسعه بخش سی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) اختصاص یافته است.

در ادامه این مراسم، ساختمان مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با زیربنای 150 متر مربع به ارزش حدود 700 میلیون تومان توسط حاج علی‌صفر بیات وقف شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *