مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان از کسب رتبه پنجم کشوری این مجمع  در زمینه ارزش ریالی تجهیزات پزشکی  اهدایی خبر داد.

 به گزارش وب دا ، مهدی علی مسیمر با اعلام این خبر، گفت : بر اساس گزارش آماری مجمع خیرین سلامت کشور،  به رغم محدودیت امکانات و منابع در استان ، مجمع خیرین سلامت کردستان در جذب کمکهای خیرین در زمینه ارزش ریالی تجهیزات پزشکی جایگاه پنجم و در زمینه تعداد زمینهای اهداء شده از سوی خیرین رتبه ششم را در کشور دارد.
 وی در ادامه تصریح کرد : این مجمع  همچنین  در زمینه تعداد خیرین جذب شده  دارای رتبه دوازدهم کشوری  و در زمینه ارزش ریالی کمک های خیرین برای اجرای پروژه های بهداشتی درمانی، ساختمان، لوازم پزشکی و غیر پزشکی اهداء شده از سوی خیرین در جایگاه نهم کشوری قرار دارد.
  مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان اذعان داشت : این مجمع از نیمه دوم سال 88 فعالیتهای نیکوکارانه ، عام المنفعه و انسان دوستانه خود را در قالب موسسه مردم نهاد آغاز کرده و تاکنون  موفق شده است از کمک های 1300 خیر سلامت برخوردار باشد.
 مسیمر در ادامه احداث ، تجهیز و راه اندازی بخشهای دیالیز، احداث درمانگاه تخصصی ، مراکز بهداشتی درمانی شهری ، ساختمان فوریت های پزشکی ، خانه بهداشت روستایی ، احداث و تجهیز بخشهای مختلف بیمارستانی اعم از تالاسمی ، کودکان ، مراقبت های ویژه نوزادان ، زنان و زایمان ، کلینیک و مراکز تخصصی ناباروری و دیابت ، آزمایشگاه تشخیص طبی شهری و روستایی ، ایجاد بخشهای سی تی اسکن ، اهدای آمبولانس و سایر اقلام مختلف پزشکی و غیر پزشکی  و مصالح ساختمانی ، وجوه نقدی و 53 قطعه زمین در مناطق مختلف استان را از مهمترین پروژه های اجرا شده از محل کمک های خیرین سلامت در کرستان برشمرد.
 وی اظهار داشت :  احداث ، تجهیز و راه اندازی این طرح ها سبب ارتقای شاخص های بهداشتی درمانی  و دسترسی بهتر مردم به خدمات بهداشتی درمانی شده است.
  مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان در پایان با قدردانی از مشارکت خیرین سلامت ، خواستار تداوم این مشارکتها در راستای کمک به بخش سلامت شد و از نيكوكاراني كه مايل به اهداي وجوه نقدي و يا هرگونه كمك در زمينه واگذاري زمين ، احداث ساختمان و ساير كمك هاي تجهيزاتي مي باشند خواست  كمك هاي نقدي خود را به شماره حساب 5098233جاري متمركزنزد بانك رفاه شعبه آبيدر سنندج كد 775 واريز نمايند و در صورت نياز به هر گونه اطلاعات و هماهنگي در زمينه نيازهاي بهداشتي درماني استان با شماره تلفكس 08733283002 بصورت شبانه روزي تماس حاصل نمايند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *