در راستای دستیابی به اهداف حوزه سلامت و به همت مسئولین و مردم شهرستان فریمان طی مراسمی مجمع خیرین سلامت این شهرستان در تاریخ ۱۳/۱۲/۱۳۹۱ با حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و جمعی از مسئولین و خیرین عزیز و مشارکت دکتر احتشام فر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی برگزار شد .

در آغاز این مراسم دکتر احتشام فر طی سخنانی گزارش عملکرد مجمع را عنوان و نیازها را بازگو و از استقبال خیرین در خصوص تأمین این کاستی ها تقدیر به عمل آورد .

در این جلسه ابتدا آقای بزم آراء فرماندار با خیرمقدم از همت معتمدین و خیرین شهرستان جهت تشکیل این مجمع تقدیر و تشکر کرد وی همچنین با تأکید بر کار خیر در حوزه سلامت نیازهای مردم در راستای بهداشت و درمان را یادآور شد .

سپس آقای طباطبایی امام جمعه ضمن اهمیت کار خیر خصوصاً در حوزه سلامت برای بیماران نیازمند از همت و جدیت کلیه مسئولین و خیرین که در تشکیل این مجمع تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد .

وی در اولویت مسئله سلامت جامعه گفت : سلامت در جوامع بشری در تمام مسائل حرف اول را می زند بنابراین کار خیر در این خصوص ثواب مضاعف و ویژه ای دارد .

در پایان این جلسه با استقرار هیئت رئیسه کاندیداها معرفی شدند و انتخابات به عمل امد که افراد ذیل به ترتیب آراء به عنوان هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان فریمان انتخاب شدند .

محمد تعقیبی رئیس ، محمد زحمتکش نائب رئیس ، علی برزخی مدیرعامل ، علی اکبر زحمتی ، مجتبی امطهری ، دکتر محمد مهدی ایزدپناه ، مجتبی بزم آرا ، حجت الاسلام طباطبایی ، سید علی قاضی زاده هاشمی به عنوان عضو و علی روشندل و محمد انبایی

( نیک منش به عنوان بازرس ) .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *