بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد آقای جوکار گفت : خیرین سلامت این استان در سال 91 مبلغ  11 میلیارد ریال را به عرصه سلامت هدیه کردند .

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد افزود : بالغ بر یکصد خیّر در سال 91 با مجمع خیرین سلامت این استان همکاری نزدیک داشته و جهت حل مشکلات بهداشتی و درمانی جامعه فعالیت نمودند .

بر اساس این گزارش افزون بر 20 خیّر در خصوص خرید و تهیه ملزومات پزشکی و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان های استان مبلغ 11 میلیارد ریال هزینه کردند .

در قسمت دیگری از این گزارش آمده است : آقای سجاد بازپور مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون ریال جهت ساخت مرکز بهداشتی درمانی بوستان ؛ آقای غلامرضا تاج گردون معادل مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون ریال با اهدای زمین و مشارکت در ساخت مرکز بهداشتی درمانی بافت و همچنین اداره جهاد کشاورزی با اهدای زمین به ارزش 1 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت ساخت مرکز بهداشتی درمانی بوستان ، مجمع خیرین سلامت را یاری نموده اند.

از دیگر اقدامات خیرین می توان به اهدای یک باب سوله به ارزش 500 میلیون ریال از سوی آقای صادقی و مشارکت در ساخت خانه های بهداشت هفت چشمه مارگون ، باغچه جلیل جوزار و دهنو لوداب هر یک به مبلغ 320 میلیون ریال از سوی بسیج سازندگی سپاه و پرداخت هزینه خرید یک دستگاه دیالیز توسط آقای عباس نویدی مقدم به مبلغ 310 میلیون ریال ، اشاره نمود .

قابل گفتن است خیرین دیگری هر یک جداگانه ، مبالغی جهت مشارکت در ساخت مراکز بهداشتی و یا خرید تجهیزات پزشکی و غیره اهداء کردند که در جمع بالغ بر 11 میلیارد ریال می باشد . برای تمامی این عزیزان و دیگر نیکوکارانی که در این خدمت الهی ما را یاری نموده اند ، پاداش وافر الهی طلب می کنیم .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *