خیرین سلامت استان کردستان از سال 88 تاکنون 40 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل طرح های بهداشتی و درمانی ، واگذاری زمین مورد نیاز ساخت طرح ها و اقلام پزشکی و غیر پزشکی اهدا کردند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان با اعلام این مطلب گفت: ساخت بخش دیالیز در شهرهای بیجار، مریوان و سقز و درمانگاه تخصصی در بیجار، مرکز ناباروری در سنندج، بخش کودکان در سقز، آزمایشگاه تشخیص طبی، بخش تالاسمی و مرکز سی تی اسکن در بانه و اهدای ساختمان مرکز بهداشتی درمانی شهری در سنندج از مهم ترین طرح های ساخته شده در کردستان است که توسط خیرین سلامت استان تامین شده است. مهدی علی مسیمر افزود: اهدای تجهیزات  پزشکی و غیر پزشکی و 20 قطعه زمین در استان، از دیگر اقدامات خیرین سلامت در بخش بهداشت و درمان استان کردستان است.
وی ادامه داد: مشارکت 350 میلیون ریالی وجه نقد برای خریداری مصالح ساختمانی از دیگر کمک های خیرین سلامت در استان کردستان است.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان اضافه کرد: ساخت 3 طرح پزشکی با 968 متر مربع و 7 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از طرح هایی هستند که از محل مشارکت های خیرین سلامت استان کردستان با نظارت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال اجرا هستند.
مسیمر یادآور شد: مجمع خیرین سلامت کردستان از نیمه دوم سال 88 با انگیزه تجلی مبانی والای انسانی و کاستن از رنج و آلام محرومان و بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی مجمع خیرین سلامت به عنوان یک نهاد غیر دولتی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی و مردمی در استان کردستان راه اندازی شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *