در پی کمک های مردمی و خیرین عزیز در سراسر کشور خانواده مرحوم کرمانیان در ساخت دو دستگاه خانه بهداشت در مناطق کم برخوردار شهرستان های فاروج و بجنورد در استان خراسان شمالی مشارکت کردند .

بنا به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات مجمع خیرین سلامت کشور فرزندان مرحوم عبدالرحیم کرمانیان و مرحومه فردوس کاشانی با حضور در دفتر مجمع ، ساخت دو دستگاه خانه بهداشت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی و مجمع خیرین سلامت کشور را تعهد نمودند .
بر اساس این گزارش ، از محل ثلث اموال بجا مانده از این پدر و مادر مرحوم که طبق وصیت مقرر بود در امر خیر اهدا گردد ، مبلغ 400 میلیون ریال برای ساخت این دو خانه بهداشت اهداء گردید .
همین گزارش می افزاید ورثه این دو مرحوم می گویند : والدین ما در زمان حیات خویش ضمن انجام امور خیر همیشه سفارش می کردند که پس از مرگ از ثلث مال طوری استفاده نمائید که نیازمندان به بهترین وجه از آن بهره برده و خدا راضی باشد .
لازم به یادآوری است دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی و مجمع خیرین سلامت کشور نیز در ساخت و تکمیل این دو خانه بهداشت مشارکت دارند .
مجمع خیرین سلامت برای این پدر و مادر مرحوم از خدای متعال طلب غفران و علو درجات مسئلت می نماید. به یاری خدا این دو خانه بهداشت در اسرع وقت احداث و با هماهنگی و حضور ورثه ، افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
خاطر نشان می شود مجمع خیرین سلامت در عرصه سلامت جامعه فعالیت و با همت خیرین و مردم نیکوکار کشورمان و تأیید فنی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از 761 مرکز درمانی اعم از بیمارستان ، درمانگاه ، خانه بهداشت و …. در سراسر کشور احداث و تجهیز نموده است .
هم وطنان محترم و خیرین عزیز می توانند هدایای نقدی خود را به حساب سیبا 0106687279004 بنام مجمع خیرین سلامت کشور واریز کنند .
ضمناً شماره تلفن های 88545027 و 8-88543794 آماده پاسخگویی به هم وطنان و خیرین می باشد .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *