با حضور آقای طباطبایی معاون مشارکتهای مردمی ، روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور و آقای فرودی فرماندار و آقای عبداللهی رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش دومین مجمع عمومی خیریه برگزار شد و طی مراسمی اعضای هیأت مدیره جدید انتخاب شد .

     در این جلسه فرماندار و رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش هریک جداگانه طی سخنانی با تأکید بر امور خیر در عرصه سلامت از همه خیرین و معتمدین این حوزه با برشمردن عملکرد و تلاش خیرین در شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آوردند .

     همچنین آقای منفرد مدیرعامل طی سخنان کوتاهی با تشکر از همه خیرین گزارشی از فعالیتهای این مجمع را ارئه داد .

     در ادامه آقای طباطبایی معاون مشارکتهای مردمی ، روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور طی سخنانی ضمن ابلاغ سلام حاج آقای نیری به اعضاء و خیرین و مسئولین این شهرستان گفت : این شهرستان از ظرفیت بالایی در ایثار و گذشت مردم در امور سلامت جامعه برخوردار اس .

     طباطبایی با تشکر از همه خیرین و ارائه گزارش از عملکرد مجمع گفت : خیرین در سراسر کشور نسبت به سلامت مردم همت ویژه دارند و می توان به عنوان نمونه در این شهرستان از مرحوم حاج احمد انصاری نام برد .

     در پایان این جلسه توسط خیرین انتخابات به عمل آمد و اعضای جدید هیأت مدیره انتخاب شدند .

     بر اساس همین گزارش اولین جلسه این هیأت مدیره با حضور آقای طباطبایی تشکی و آقای محمد منفرد فرزند غلام به عنوان مدیرعامل معرفی شد .

    اعضای این هیأت مدیره عبارتند از : آقای محمد منفرد فرزند فتح الله ، دکتر محقق ، یعقوب سعادت ، علی دیباجی ، دکتر سرخی ، دکتر فتحی ، خلیل غلامی ، اکبر باقرزاده ، حسین افشار ، محمدرضا رادپی ، دکتر لطافت و حاج یحیی یحیایی .

    آقای طباطبایی به همراه هیأت مدیره و همچنین با حضرت حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغ امام جمعه گراش به عنوان رئیس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش دیدار کرد .

     در این ملاقات ابتدا آقای طباطبایی گزارشی از فعالیتهای مجمع خیرین سلامت خصوصاً شهرستان گراش را ارائه داد از همه خیرین و هیأت مدیره تقدیر و تشکر به عمل آورد .

     در پایان حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای شاهچراغ امام جمعه گراش و رئیس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت این شهرستان از همه خیرین و فعالیتهای این مجمع تشکر کرد .

 

      آقای طباطبایی معاون مشارکتهای مردمی ، روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور که در رأس هیئتی به لار سفر کرده بود با حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه و رئیس هیأت امناء این مجمع در لار دیدار و گفتگو کرد .

     ابتدا آقای طباطبایی ضمن ابلاغ سلام حاج آقای نیری گزارشی از فعالیتهای خیرین را ارائه داد و از همه خیرین و تلاشهایشان تقدیر و تشکر به عمل آورد .

     وی ادامه داد و گفت : ما در حوزه های طب سنتی و کاشت حلزون کودکان ناشنوا قدمهای مثبتی برداشته ایم و قصد داریم ان شاء الله تا یک دهه دیگر اصلاً ناشنوا در ایران نداشته باشیم .

     وی نقش روحانیت در عرصه سلامت و جذب مشارکتهای مردمی را مؤثر خواند در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تبریک اعیاد شعبانیه ضمن ارج نهادن به امور خیر خصوصاً سلامت و با اهمیت خواندن آن از همه خیرین این عرصه تقدیر و تشکر به عمل آورد .

    آقای طباطبایی و هیأت همراه ضمن ملاقات با آقای موسوی رئیس حوزه علمیه لار با حضور بر سر مزار حضرت آیت الله آیت اللهی فاتحه ای قرائت کرده و با همسر این مرحوم ملاقات کرد .

     وی در جلسه ای که با حضور نمایندگان سازمانهای مردمی نهاد لار ( سمن ) برگزار شد شرکت و با مشکلات آنها آشنا شد .

     در این جلسه طباطبایی ضمن با اهمیت خواندن این سمن ها گفت : ما دنبال قانونی کردن مجامع خیریه و احقاق حقوق آنها هستیم .

     معاون مشارکتهای مردمی ، روابط عمومی و اطلاع رسانی و هیأت همراه و هیأت مدیره این شهرستان با خانم دکتر رئوفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دیدار و گفتگو کردند . 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *