آیت‎الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه خانواده یکی از مهمترین ارکان جامعه است گفت: اهمیت ویژه به‌سلامت خانواده و سلامت اعضای آن جزو مهمترین کارها است.

 

 
 

خانواده یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در نشست مجمع خیرین سلامت استان با حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: مسئله بهداشت و درمان، سلامت و آموزش یک مسئله یکپارچه در کشور است و یکی از حقوق عامه مردم همین مسئله است.

وی افزود: دولت منابع محدودی دارد که پاسخگوی تمام انتظارات بخش بهداشت و درمان نیست نیاز است تا مردم و خیرین در بحث سلامت کمک دولت باشند.

امام‌جمعه اراک گفت: استان مرکزی در زمینه پزشکی ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارد که باید در راستای تکامل آن اقدام کرد، از جمله کارهایی که می‌توان انجام داد راه‌اندازی دانشکده داروسازی در این استان است که ظرفیت آن نیز وجود دارد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان ولیعصر (عج) از مهم‌ترین وظایف دولت است که باید با جدیت پیگیری شود تا سریع‌تر راه‌اندازی شده و در خدمت مردم عزیز استان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به ظرفیت بیمارستان آیت‌الله خوانساری بیان داشت: این بیمارستان نگینی در استان مرکزی و غرب کشور است که در بحث راه‌اندازی فاز سوم نیاز به کمک دولت و خیرین داریم تا سریع‌تر به بهره‌برداری برسد چراکه این بیمارستان در درمان و پیشگیری بیماری سرطان کمک بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به خدمات انجمن بیماران کلیوی گفت: انجمن بیماران کلیوی کشور دارای ۱۸۳ شعبه است که ظرفیت بالایی در بحث درمان دارد که نیازمند تدبیر و برنامه ویژه‌ای است که مجمع خیرین سلامت نیز باید به این انجمن کمک کنند.

دری نجف‌آبادی اذعان داشت: هوای اراک بسیار آلوده است که یکی از دلایل مهم در ابتلاء به بیماری سرطان در شهرستان است.

امام‌ جمعه اراک همچنین با بیان اینکه وضعیت نان در کشور بسیار نگران‌کننده است افزود: آردی که تبدیل به نان می‌شود از کیفیت پایینی برخوردار است که باید برای آن تدبیر ویژه در نظر گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه خانواده یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه است خاطرنشان کرد: اهمیت ویژه به‌سلامت خانواده و سلامت اعضای آن جزو مهم‌ترین کارهاست و در بحث جمعیت که استان مرکزی دومین استان سالمند کشور است باید تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفت تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *