رئیس شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان معارفه شد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرمانده سپاه فتح، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت و جمعی از مدیران استان، رئیس شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.

در نشست هیئت اندیشه ورز گروه سلامت و محیط زیست سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و در راستای حکم صادره از سوی سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، یحیی فرزامی به عنوان رئیس شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد معرفی و معارفه شد.
در حکم انتصاب مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به یحیی فرزامی چنین آمده است:

خیر گرانقدر
جناب آقای یحیی فرزامی
سلام علیکم

نظر به توانمندی‌ها و نیات خیرخواهانه جنابعالی و بنا به موافقت معاون محترم مشارکت‌های مردمی، رسانه، امور بین‌الملل و مجلس مجمع خیرین سلامت کشور با شماره ۵۵-۱۰۱۲۹-۴۰۱ خ س تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ به موجب این ابلاغ برای مدت ۲ سال، به سمت رئیس شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، بهره‌گیری از خلاقیت های فردی جوانان نیک اندیش و ایجاد تعامل مناسب با مبادی ذیربط، بتوانید خدمات ارزنده‌ای را در حوزه کاری این شورا و مجمع خیرین سلامت ارائه نمایید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *