افتتاح پایگاه اورژانسی به نام پدر

 

در مراسمی با حضور استاندار، معاونین استاندار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاونین و مدیران دانشگاه و خیرین حوزه سلامت پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر صنعتی اراک افتتاح شد 

 

 

 

 

.

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم گفت: این پایگاه در 141 مترمربع در 3 بخش پارکینگ آمبولانس، اتاق معاینه و اتاق استراحت پرسنل با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و توسط خیرین حوزه سلامت آقایان سید محمد و مهدی میرعشقی ساخته شده است.
بهروز ایران نژاد بیان کرد: نوع طراحی و ساخت این پایگاه به گونه ای است که با توجه به موقعیت مکانی داخل شهر و نزدیکی به کمربندی و محل تلاقی خیابان های پرتردد جانمایی شده است تا بتواند در کمترین زمان ممکن خدمات مناسبی ارائه دهد.
وی افزود: ۱۸ پایگاه اورژانس فوریت های پزشکی توسط خیرین حوزه سلامت در حال ساخت است که با تکمیل و افتتاح این پایگاه ها، ضمن نزدیک شدن به استانداردهای مربوطه، خدمات ارائه شده به همشهریان و هم استانی های عزیز نیز با کیفیت تر خواهد شد.
گفتنی است سید محمد میرعشقی به همراه برادر خود مهدی میرعشقی خیران حوزه سلامت در ابتدای سال قبل اقدام به ساخت این پایگاه کردند که امروز رسما به بهره برداری رسید.
این خیر حوزه سلامت در اینباره گفت: در سنوات گذشته با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره مادر خود اقدام به ساخت مدرسه نمودیم و تصمیم گرفتیم با ساخت این پایگاه به نام پدر مرحوم خود، نام و یاد ایشان را نیز زنده نگه داریم که نهایتاً منجر به تصمیم و اقدام برای ساخت پایگاه “پدر” شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *