خیرین سلامت شهرستان مراوه تپه پیشگام در توسعه فضای فیزیکی بهداشتی درمانی و فرهنگی

 بمناسبت ولادت حضرت علی (ع) طي مراسمي نمازخانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراوه تپه افتتاح گرديد.

 

اين مراسم با حضور امام جمعه محترم شهر مراوه تپه، فرماندار مراوه تپه، معاون فرماندار، حاج آخوند پهلوان دوجی امام جماعت شبکه بهداشت، حاج شیخ عصام الدین گوگلان (خیر نیکوکار )، جناب سرهنگ غلامی فرمانده انتظامی شهرستان ، شورای شهر ، دكتر خوجم لی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، روسای ادارات و پرسنل شبکه بهداشت برگزار گرديد .

دكتر خوجم لی ضمن قدرداني از زحمات دست اندكاران ساخت نمازخانه بویژه از خیر نیکوکار حاج شیخ عصام الدین گوگلان که هزینه ساخت و تجهیز این نماز خانه را به یاد استاد فقید مرحوم حاج ناصر ایشان گوگلان بنا نمودند بیان داشتند: به بركت سرمايه هاي بزرگي كه خداوند به ما ارزاني داشته است پيرو مكتبي آسماني هستيم و ما به اين موضوع افتخار مي كنيم وجود نماز خانه نقش ارزنده ای در ادای فرایض دینی و سلامت روحی ، روانی و معنوی دارد .

 

در ادامه لقمان قربانی سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه بیان نمودند : تمام اين مسجدها و منبرها و همه اينها جهت تغذيه معنوي ما و ارتباط با معبود الهي است و بهترين فضايي كه بتواند اين ارتباط معنوي را با دلهاي ما گره بزند همان مسجد است ايشان در بياناتشان ازخیر نیکوکار حاج شیخ عصام الدین گوگلان به جهت ساخت و احداث مسجد تشكر نمودند.

سپس خیر نیکوکار حاج شیخ عصام الدین گوگلان فرمودند : توصیه قرآن این است که از نماز کمک بگیریم، با راز و نیاز با خداوند صمیمی تر شویم تا کارهای خود را قوی تر از گذشته از سر بگیریم. و با احداث مسجد و نمازخانه در این امر خیر سهیم باشیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *