فیلم کوتاهی با موضوع کرونا از مشهد به جشنواره فیلم مدرسه راه یافت

 رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: فیلم کوتاه “سنگ، کاغذ، قیچی” با موضوع رعایت پروتکلهای بهداشتی با کمک این شورا تهیه و به جشنواره کشوری فیلم مدرسه راه یافته است.

آرزو حیدریان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم با موضوع کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی تهیه شده است و  تلاش دانش آموزان روستایی برای به دست آوردن ماسک و رفتن به مدرسه در ایام کرونایی و توسل آنها به بازی “سنگ، کاغذ، قیچی” را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: این فیلم با مدیریت واحد کودک و نوجوان شورای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی که در سالیان گذشته نیز در حوزه برنامه های سلامت محور ویژه دانش آموزان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده بود در دوران پاندمی کرونا تهیه شده است.

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: فیلم سنگ کاغد و قیچی به کارگردانی دانش آموز “ایلیا کلاهان ” و نویسندگی دانش آموز “دیانا کلاهان” و با بازیگری “نرگس محمدی، سانیار فداکار، صالح علیزاده و نیما نجفی”  با هدف ترغیب خیرین سلامت در فعالیت‌های فرهنگی سلامت محور تهیه شده است.

حیدریان افزود: این فیلم کوتاه با همکاری مجمع خیرین سلامت کشور و همراهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دفتر امور اجتماعی و بانوان استانداری خراسان رضوی، آموزش و پرورش خراسان رضوی، مرکز ملی استعدادهای درخشان استان (سمپاد) و با یاد شهدای مدافع سلامت به ویژه شادروان دکتر “عبدالعی خوارزمی” استاد گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ساخته شده است.

شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین زنان سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد برای نخستین بار در کشور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *