خیرین سلامت ۷۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی همدان تهیه کردند

 معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان از کمک ۱۴۰ میلیونی همدانی‌ها در پویش اهدای نفس خبر داد و گفت: تا الان ۷۰ کپسول اکسیژن برای بیماران و بیمارستان‌های استان، تهیه شده‌است.

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام محرم امسال، در حال برگزاری پنجمین دوره پویش اهدای نفس در استان هستیم تا با ساماندهی نذورات مردم بتوانیم آن‌ها را بر اساس نیازهای حوزه سلامت، جهت‌دهی کنیم.

شاکری‌صفت تصریح کرد: در این پویش ما با کمک خیرین برای بیماران مبتلا به کووید۱۹ کپسول اکسیژن و مانومتر تهیه می‌کنیم.

وی در رابطه با این پویش، توضیح داد: بیمارستان‌های شهر همدان، مشکلی از نظر کمبود اکسیژن ندارند و لوله انشعاب اکسیژن تا کنار تخت بیمار آمده اما در برخی شهرستان‌ها مشکل کمبود اکسیژن وجود دارد که ما سعی کردیم با تهیه کپسول‌های ۴۰ لیتری به آن‌ها کمک کنیم.

معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان، ادامه داد: برخی بیماران نیز پس از ترخیص از بیمارستان به کپسول اکسیژن احتیاج دارند که برای آن‌ها کپسول‌های ۱۰ لیتری تهیه کردیم و در اختیارشان قرار دادیم.

شاکری‌صفت با بیان اینکه تا الان ۷۰ کپسول اکسیژن در پویش اهدای نفس، تهیه شده، مطرح کرد: هزینه تهیه این کپسول‌ها ۱۴۰ میلیون تومان بوده که توسط خیرین پرداخت شده‌است.

وی در رابطه با نحوه ارتباط شهروندان با این مجمع، توضیح داد: افرادی که می‌خواهند تجهیزاتی به مجمع خیرین سلامت استان، کمک کنند می‌توانند با مراجعه به دفتر مجمع واقع در خیابان مهدیه، جنب بیمارستان مباشر کاشانی مراجعه کنند.

معاون امور مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان، ادامه داد: هم‌استانی‌هایی که قصد کمک نقدی به مجمع دارند می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۸۴۷۱۵۵۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی، اقدام کنند.

شاکری‌صفت خاطرنشان کرد: لازم است پس از واریز مبلغ مورد نظر عکس فیش واریزی خود را به شماره تلفن ۰۹۱۸۳۱۶۱۵۵۸ در واتس‌اپ، ارسال کنند و بگویند که می‌خواهند کمکشان در چه زمینه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *