پیام تسلیت دبیر کل و معاونین مجمع خیرین سلامت کشور در پی درگذشت حاج بهرام کاظم زاده

 

 

در پی درگذشت مرحوم حاج بهرام کاظم زاده معاون ارتباطات و امور بین الملل و مجلس مجمع خیرین سلامت کشور دبیر کل و معاونین این مجمع در پیامی این ضایعه تاسف بار را تسلیت گفتند.

 

متن پیام بدین شرح است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم

مرحوم حاج بهرام کاظم زاده معاون ارتباطات و امور بین الملل و مجلس مجمع خیرین سلامت کشور خادم محرومان وامدادگر خستگی ناپذیر پس از عمری تلاش بی وقفه در  مسیر خدمت رسانی به نیازمندان در هجرتی ناباورانه و جانسوز دار فانی را وداع گفته و همراه با همسر بزرگوار و مرحومش به سوی حق پرواز نمود .

مرحوم حاج بهرام کاظم زاده یار دیرین مرحوم حاج سید رضا نیری از چهره های خوشنام و از پیشکسوتان امور خیریه و رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان در داخل و خارج از کشور بود و در تمام طول عمر خویش اقدامات خداپسندانه فراوانی در عرصه خدمت رسانی به مستضعفین و نیازمندان انجام داد که به یادگار از آن مرحوم خواهد ماند .

   مصیبت فقدان این انسان خدوم و خوش قلب سخت است و قلبمان ما لا مال از غم و‌اندوه انسانی است که سالها خدمت مخلصانه به بندگان خدا سرلوحه زندگیش بود و در این راه از هیچ کوششی و تلاشی دریغ نداشت .

یقینا یاد و نام این انسان والا و عاشق خدمت به همنوعان همواره در اذهان همکاران و یاران ایشان ثبت و در اذهان به یادگار باقی خواهد ماند.

مصیبت فقدان این انسان باصفا و انساندوست سخت و جانفرساست .

این ضایعه تأسف بار را به خانواده معزز ایشان و همکاران محترم در مجمع خیرین سلامت کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده به دیار دوست ، رحمت واسعه الهی و همنشنینی با ايمه معصومین و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمائیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *