به گزارش مجمع خیرین سلامت کشور، جلسه اردیبهشت ماه مجمع خیرین تامین سلامت فراشبند با حضور خیرین نیک اندیش نتایج خوبی در بر داشت .

در این جلسه که در شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد آقای دکتر کرمی در ابتدا به بیان اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان از جمله پیگیری تخصیص دو دستگاه آمبولانس ، راه اندازی کلینیک سرپایی چشم پزشکی. حضور متخصص مربوطه ، طرح ملی کنترل فشار خون افراد بالای ۳۰ سال پرداخت .

سیمکانی مسئول بیمارستان امام هادی فراشبند به نیازهای ضروری و کمبودهای مهم بیمارستان اشاره نمود .

صادق فروغی رئیس مجمع خیرین نیز به مرور دستورکار جلسات گذشته مجمع پرداخت و اقدامات انجام شده را به حاضرین گزارش داد و در ادامه از پتانسیل خوب مردم جهت همراهی در امر خیر سخن گفت.

ایشان اشاره داشت با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک شاهد اتفاق خوبی در حوزه بهداشت خواهیم بود که درصورت نهایی شدن این پروژه بزرگ به مردم اطلاع رسانی خواهد شد ، وی ادامه داد راه اندازی کلینیک سرپایی چشم پزشکی بیمارستان امام هادی (ع) نیاز بمبلغ ۳۰۰ میلیون تومان دارد که با رایزنی انجام شده مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان آناز طریق دانشگاه تامین می شود و در صورت تامین مابقی آن از کانال های دیگر شاهد راه اندازی این مجموعه خواهیم بود که امیدواریم خیرین در این موضوع نیز همراهی خوبی داشته باشند

در ادامه اعضای مجمع به بیان پیشنهادات و راهکارهای خود اشاره نمودند که با استقبال حاضرین مواجه شد و آقای محمدرضا حقشناس ، حاج عبدالحسین حقشناس و حاج محمد پورچراغی اعضا مجمع خیرین متعهد شد تعداد ۱۰ دستگاه فشار سنج دیجیتالی که دقت بالایی دارد را به ارزش ۵۰ میلیون ریال را برای مجموعه بهداشت فراشبند تامین کنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *