رئیس مجمع خیرین سلامت مه ولات گفت: 1میلیارد و500میلیون ریال توسط ورثه مرحوم حاج محمد بزمی برای ساخت حمام عمومی و 1600مترمربع زمین توسط حاج رضا شریفی جهت ساخت ساختمان درمانگاه و خدمات درمانی به این شهرستان اهدا شد.

حجت الاسلام سید جابر هاشمی جمعه در همایش سالیانه خیرین سلامت در فیض آباد ، با اشاره به اینکه خیرین سلامت تاکنون کمک های بی شماری به حوزه بهداشت و درمان کمک کرده اند، اظهار کرد: با این وجود هنوز بیمارستان شهر فیض آباد کمبودها و مشکلاتی دارد گرچه با همت خیرین سلامت قدم های بزرگی برداشته شده که قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه روحیه مشارکت در جامعه باید افزایش یابد، تصریح کرد: هیچ توفیقی برای انسان بالاتر از مشارکت در امور خیر و دستگیری از نیازمندان جامعه نیست.
امام جمعه مه ولات که دیگر سخنران این همایش بود ضمن تقدیر از حضور پررنگ خیرین در حوزه سلامت گفت: پول خیرین باید صرف ایجاد یک مجتمع تولیدی شود که درآمد حاصل از آن در بهداشت و درمان هزینه شود.
حجت الاسلام محمد علی میری خاطر نشان کرد: تجمیع منابع مالی خیرین و تبدیل به احسن آنها بهتر از کمک های جزئی و پراکنده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات که دیگر سخنران این همایش بود افزود: حضور مسئولین و خیرین سلامت در بخش های مختلف شبکه بهداشت و درمان باعث قوت قلب و انرژی مضاعف پرسنل می شود.
دکتر عبدالعلی حبیبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و نیز گرامیداشت یاد مرحوم نیری مدیرعامل سابق مجمع خیرین سلامت کشور که نیم قرن خدمت صادقانه به مردم سراسر کشور ارایه داد، اظهار کرد: حضور خیرین سلامت قوت قلبی برای مجموعه بهداشت و درمان است.
وی افزود: خیرین سلامت که بسیاری از آنان به صورت گمنام در راه خدمت رسانی به همنوعان خود قدم گذاشته اند باعث سربلندی و افتخار نظام جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و درمان شده اند.
دکتر حبیبی ادامه داد: حضور پررنگ خیرین در حوزه سلامت باعث ارتقای خدمات این حوزه به مردم شده است بطوری که حتی از کشورهای مختلف دنیا جهت درمان به کشور ما مراجعه می کنند.
وی تصریح کرد: خیرین گرانقدر با خرید تجهیزات جان انسان ها را نجات داده و چه بسا افرادی که به دلیل کمبود امکانات جانشان را ازدست داده اند.
دکتر حبیبی با اشاره به اینکه پزشکانی که در شهرستان مه ولات حضور دارند بسیار حاذق و با اخلاق هستند، اظهار کرد: برنامه ما اینست که با همراهی خیرین به جایی برسیم که نه تنها بیماران به شهرستان های اطراف مراجعه نکنند بلکه بیماران از شهرستان های دیگر به فیض آباد بیایند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات خاطر نشان کرد: امید است با همکاری امام جمعه، فرماندار و خیرین مجموعه اداری شبکه بهداشت و درمان هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *