نمایشگاه بین‌المللی نقاشی خیریه «کودکان بیمار» افتتاح شد

نمایشگاه بین‌المللی نقاشی خیریه «کودکان بیمار»به همت شورای مشارکت‌های زلنگرنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضویدر مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، سومین دوره جشنواره نقاشی «کودکان بیمار» در کشورهای مختلف جهان در حال برگزاری است که در این راستا بیش از 1400 نقاشی از کودکان بیمار که اکثرا شامل کودکان بیماری نقص ایمنی می‌شوند، به مرکز این دوره از جشنواره در کشور اوکراین ارسال شده است.

در همین راستا و همگام با سایر کشورهای جهان، نمایشگاه سومین دوره جشنواره نقاشی «کودکان بیمار» شامل تصویر 32 اثر برتر این جشنواره، در مشهد مقدس و به همت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت و با همکاری انجمن نقص ایمنی استان و گروه سلامت و هنر دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه به صورت خیریه دایر می‌باشد و عموم مردم و علاقه‌مندان می‌توانند در راستای یاری و حمایت کودکان بیمار و خصوصا بیماران نقص ایمنی، با خرید هر یک از تابلوهای نقاشی این نمایشگاه، سهمی در این امر خیر و خداپسندانه داشته باشند.

گفتنی است، نمایشگاه نقاشی «کودکان بیمار» از شنبه 29 مهرماه هر روز از ساعت 9 الی 20 در محل فرهنگسرای خانواده مشهد واقع در قاسم‌آباد، ابتدای خیابان استاد یوسفی 13، پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *