تجهیز علوم پزشکی جهرم به چند دستگاه پیشرفته با همت و تلاش خیرین سلامت شهرستان جهرم

در مراسمی که با حضور، دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم، دکتر رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم و جمعی از مسئولین و خیرین سلامت در سالن اجنماعات بیمارستان سیدالشهدا (ع) برگزار شد، سه طرح درمانی مهم در شهرستان جهرم به بهره‌برداری رسید.

دکتر محمدرضا رضایی در این مراسم با ابراز خرسندی از این دستاورد بزرگ، گفت: “افتتاح این سه طرح درمانی نشان از عزم جدی مسئولین و خیرین برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان جهرم است. با بهره‌برداری از این طرح‌ها، بیماران بسیاری از شهرستان جهرم و مناطق اطراف می‌توانند از خدمات تخصصی‌تر و باکیفیت‌تری بهره‌مند شوند.”

دکتر محمد رحمانیان نیز در این مراسم با تقدیر از خیرین محترم سلامت جهرم گفت: “حمایت‌های بی‌دریغ خیرین، نقش بسیار مهمی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان جهرم داشته است. با افتتاح این طرح‌ها، گام مهمی در جهت تحقق اهداف نظام سلامت برداشته شده است.”

دکتر مجید رازقی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان جهرم نیز در این مراسم از خیرین محترم حوزه سلامت تقدیر و تشکر کردند و اظهار داشتند حمایت های خیرین در حوزه سلامت در شهرستان جهرم بسیار تاثیر گذار بوده است. ایشان از نماینده محترم جهرم در مجلس شورای اسلامی جهت اتمام پروژه های خیر ساز مرکز فوق تخصصی قلب مرحوم حاج  ابوطالبی و مرکز اعصاب و روان مرحوم دکتر عبدالرضا رحمانیان درخواست کمک کردند.

بخش سنگ‌شکن برون‌اندامی بیمارستان سیدالشهدا، با هزینه کرد ۱۰ میلیارد تومانی حاج خانم فائزه‌ صفوی، به نام و یاد همسرشان مرحوم حاج مسعود مسعودی، امکان درمان بیماران مبتلا به سنگ کلیه را با جدیدترین روش‌ها و بدون نیاز به جراحی‌ فراهم می‌کند. ۵ میلیارد تومان نیز از اعتبارات وزارت بهداشت برای خرید این دستگاه اختصاص یافته است.

بخش اندوسکوپی اطفال بیمارستان سیدالشهدا (ع)، با تامین اعتبار ۲ میلیارد تومانی توسط سرکار خانم سوسن رحمانیان، به نام و یاد فرزند عزیرشان، امکان تشخیص و درمان بیماری‌های گوارشی کودکان را با کمترین عوارض فراهم می‌کند.

دستگاه آی او ال مستر بخش چشم کلینیک مرحوم هنری؛ با تامین اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی جناب آقای هادی معین، به نام و یاد برادر ‌و همسر برادرشان افتتاح شد. این دستگاه پیشرفته از نیازهای بخش چشم کلینیک مرحوم هنری به حساب می آمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *