آئین افتتاح پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه کبری (س) با مشارکت مجمع خیرین استان اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به اصفهان، صبح چهارشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه کبری (س) را به طور رسمی افتتاح نمود. در این مراسم دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از بهترین و مدرن ترین کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی زنان و درمان ناباروری را کلینیک حضرت خدیجه کبری (س) اصفهان عنوان نمود که با همت و مشارکت خیرین محترم سلامت، خشت خشت آن با مهربانی و کرامت احداث و تکمیل گردیده است.

این مرکز در مساحتی معادل 2700 متر مربع در هفت طبقه و اعتباری بالغ بر 81 میلیارد تومان با مشارکت خیرین عرصه سلامت احداث و تجهیز گردیده است. با راه اندازی کلینیک فوق تخصصی حضرت خدیجه (س) ، انواع سرطانهای مرتبط به زنان از جمله بیماریهای مربوط به کف لگن زنان، مراقبت های دوران بارداری و مادران پرخطر، اقدامات مربوط به ناباروری و نازایی و سایر بیماریهای مرتبط زنان استان و استانهای همجوار در این مرکز توسط پزشکان خانم متخصص و فوق تخصص با تعرفه دولتی و مبلغ ناچیز ارایه می شود.

شایان ذکر است این مرکز شامل آزمایشگاه تخصصی (بانک خون و قسمت های آزمایشگاه – پاتولوژی)، درمانگاه های تخصصی زنان، پوست، داخلی، اطفال و غیره، درمانگاه‌های فوق تخصصی پریناتولوژی، اتاق لاپاراسکوپی-نازایی و مشاور ژنتیک، درمانگاه های فوق تخصصی آنکولوژی و یوروداینامیک- پلویک فلور و لاپاراسکوپی، کتابخانه، سالن مطالعه و دفاتر آموزشی پژوهشی می باشد. این آئین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و جمعی از مسئولین مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *