بازدید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان قزوین از مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز بیاضیان در شهر مهرگان

این بازدید توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان قزوین و جناب آقای دکتر طالبیان معاونت محترم توسعه دانشگاه و دفترفنی دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت پذیرفت و بخش های مختلف این مرکز مورد بازدید قرار گرفت و همچنین مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تعهداتی که داده اند(آسانسور و محوطه سازی و تجهیز و راه اندازی مرکز) مساعدت های لازم را در اسرع وقت اقدام نمایند.

این مرکز به همت خیر محترم جناب آقای مهندس بیاضیان در متراژ زمین 950 متری در حال ساخت است که در دو طبقه به متراژ 480 متر است و میزان پیشرفت پروژه 95 درصد است و تا شب عید درصورتی که دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تعهدات خود اقدام نمایند قابل بهربرداری میباشد. ضمنا تاکنون هزینه های انجام گرفته به مبلغ 9 میلیارد تومان است و همچنین مدت زمان ساخت این پروژه 18 ماه بوده است و با همت خیر محترم این پروژه روزهای پایانی خود را سپری میکند.
در ضمن از زحمات جناب آقای مهندس کشاورز که در این مدت زحمات ارزنده ای کشیده اند تقدیر و تشکر به عمل آمد و همچنین مهندس کشاورز قول هایی بابت خرید دستگاه رادیوتراپی داده اند که بعد از نهایی شدن این موضوع به اطلاع مردم عزیز رسانده میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *