مدیر عامل و کارشناسان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیگیری و شتاب بخشی به احداث دو پروژه خانه بهداشت در روستاهای مال ملا و موگرمون شهرستان لنده…

 
 

مدیر عامل و کارشناسان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیگیری و شتاب بخشی به احداث دو پروژه خانه بهداشت در روستاهای مال ملا و موگرمون شهرستان لنده با خیّر اهل گراش در شیراز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سالار جوکار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خدمات ماندگار جامعه خیرین در مناطق محروم و کم برخوردار کشور تقدیر کرد و گفت: دکتر حسین سعادت و مهندس یعقوب سعادت از جمله خیّرینی هستند که به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد عنایت ویژه ای در حوزه بهداشت و درمان داشته و به یاری مردم شتافته اند. وی در این دیدار خواستار نهایی نمودن وضعیت دو پروژه خانه بهداشت در روستاهای مال ملا و موگرمون شهرستان لنده شد.

مهندس یعقوب سعادت نماینده تام الاختیار خَیّر گرانقدر نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیر عامل و کارشناسان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد،گفت: در ابتدا عملیات ساخت پروژه ی خانه بهداشت روستای مال ملا اجرایی می شود و پس از آن به پروژه خانه بهداشت موگرمون خواهیم پرداخت.

وی افزود: امید است با تکمیل و بهره برداری از پروژه های خیرساز بهداشتی درمانی در شهرستان لنده شاهد ارتقای خدمات و شاخص های سلامت در روستاهای هدف و روستاهای اقماری باشیم.

نماینده تام الاختیار خیر؛ در پایان بیان کرد: در مرحله ی اول مبلغ یک میلیارد ریال به حساب مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شد تا با استفاده از مصالح با کیفیت در تکمیل پروژه اقدام گردد با این اوصاف تحویل به موقع به شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بهره برداری از آن در کوتاهترین زمان ممکن مد نظر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *