کودکان سخت‌درمان نیازمند

؛

معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان از اجرای طرح محیا به‌ منظور تهیه کیک تولد برای کودکان سخت‌درمان نیازمند خبر داد.

 

حمید شاکری صفت، معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا، از همدان اظهار کرد: طرح محیا یا طرح طب تسکینی توسط خیرین برای بیماران سخت درمانی اجرا می‌شود که پزشکان از درمان آنها قطع امید کرده و به مدارا با آنها توصیه می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح به‌منظور تسکین آرامش روحی و روانی فرزندان و خانواده‌هایشان اجرا می‌شود. ارائه مشاوره‌های روحی و روانی به خانواده‌ها، مشاوره‌های معنوی و امید به زندگی، اجرای سفرهای سیاحتی و زیارتی برای فرزندان و خانواده‌هایشان از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح محیا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها با توجه به شرایط کرونایی قابلیت اجرا ندارند اما خیرین اقدام به تهیه کیک تولد برای این کودکان و هدیه تولدشان می‌کنند.

شاکری گفت: این برنامه از شهریورماه آغاز شده است که روز گذشته سیزدهمین مورد از آن توسط یکی از خیرین انجام شد. این طرح فقط در شهرستان همدان اجرا می‌شود، خیرین می‌توانند با مراجعه با مجمع خیرین سلامت در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *