بجنورد- ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی گفت: خیران این مجمع از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۷ میلیارد ریال برای درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ کمک کردند.

علیرضا صفاری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمک های نیکوکارانه این مجمع بر اساس نیاز سنجی های مراکز درمانی و بهداشتی استان برای تهیه تجهیزات پزشکی انجام شده است.
وی افزود: دستگاه ونتیلاتور، دستگاه ضد عفونی، اکسیژن ساز، دستگاه ساکشن، ضد عفونی کننده هوشمند از جمله تجهیراتی است که از محل کمک های نیکوکاران به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.
صفاری با اشاره به پروژه های در دست اجرای این مجمع در حوزه سلامت یادآور شد: هم اکنون مرکز جامع سلامت روستایی در راستقان از توابع شهرستان رازوجرگلان با زیربنای ۵۲۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در حال ساخت است.
وی افزود: همچنین پایگاه اورژانس جاده ای بش قارداش با زیربنای ۲۹۹ متر و با هزینه کرد ۸ میلیارد ریال، آماده بهره برداری است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با اشاره به همراهی بیشتر اصحاب رسانه با مجمع خیرین سلامت خاطرنشان کرد: این مجمع همچنان نیازمند کمک خیران در حوزه درمان و سلامت است که با اطلاع رسانی خوب رسانه ها می توانیم شاهد جذب نیکوکاران بیشتری در این حوزه باشیم.
خراسان شمالی با دارا بودن ۸۶۳ هزار نفر جمعیت از ابتدای مرداد ماه امسال در وضعیت قرمز قرار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *