رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: به منظور ارتقای فرهنگ سلامت و خودمراقبتی برنامه های متنوعی با موضوعات مختلف درنظر گرفته شده که شرکت برای عموم آزاد است.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: برگزاری این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با حضور کارشناسان و اساتید مجرب بهداشت و درمان از آبان ماه آغاز شده و تا اسفندماه سالجاری ادامه دارد.
وی از برگزاری کارگاه های آموزشی و راه های پیشگیری از بروز این بیماری، علل بروز آنفلوانزا و راه های مقابله با آن و آشنایی با راه های پیشگیری از سرطان های شایع سینه، پروستات و گوارش خبر داد و اظهار کرد: کلاس های آموزشی کنترل و مدیریت استرس، دیابت و اصول تغذیه سالم و تب مالت و مقابله با آن نیز در سالن مرکز بهداشت برگزار می شود و همه شهروندان می توانند در این آموزش شرکت کنند.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در ادامه با بیان اینکه از بدو تأسیس تا کنون به همت خیرین سلامت شهرستان اقدامات ماندگار فراوانی در راستای کاهش آلام و مشکلات بیماران نیازمند صورت گرفته است، گفت: خداوند بندگانی دارد که آنها را برای خدمت به مردم خلق کرده است.
آذرهمایون با اشاره به اینکه هدف از این همایش تقدیر از افرادی است که بی هیچ چشمداشتی در مسیر سلامت جامعه و کاهش آلام بیمارن نیازمند قدم خیر برمی دارند، افزود: سلامتی و امنیت جزء نعمت های مجهول به شمار می روند.
وی با بیان اینکه طی این سال ها مجمع خیرین سلامت ملایر با عملکرد خود در میان مردم اعتمادسازی کرده است و این را به منصه ظهور رساندیم، گفت: امروزه محدودیت بودجه های دولتی و از سوی دیگر رشد روزافزون تجهیزات پزشکی و خدمات نوینی که باید ارائه شود، در حوزه سلامت، بهداشت و درمان چالش ایجاد کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *