مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان از ارسال محموله اهدایی مجمع خیرین سلامت کشور بااعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال به مناطق سیل زده استان خبرداد.

به گزارش مجمع خیرین سلامت کشور ، نادر همتی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان امروز، دهم اردیبهشت، گفت: محموله اهدایی مجمع خیرین سلامت کشور بااعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال به مناطق سیل زده استان ارسال می شوند.

وی با بیان این که در این محموله کمکی اقلامی از قبیل مواد شوینده و بهداشتی، آب معدنی، مواد غذایی و مکمل های غذایی وجود دارند، ادامه داد: علاوه بر این تعداد 13 عدد کانکس به منظور سرویس بهداشتی و حمام به ارزش 600 میلیون ریال نیز در این محموله است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: گروه هدف برای دریافت این کمک ها از قبل توسط شبکه های بهداشت و درمان در مناطق سیل زده شناسایی و مشخص شده اند.

همتی همچنین به کمک نقدی انجمن متخصصین پوست ایران برای کمک به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: این کمک مبلغی بیش از 200 میلیون ریال است که به مجمع خیرین برای خرید اقلام موردنیاز سیل زدگان تحویل داده شد.

این مسئول اضافه کرد: برنج، چای، روغن، ماکارونی، سویا، شیر خشک، قرص امگا 3، وسایل شوینده و بهداشتی به ویژه برای بانوان، پتو و ملحفه مهم ترین اقلام ارسالی در این محموله هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *