ببه گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور،پرویز فتاح در مراسم نخستین سالگرد درگذشت حاج سید رضا نیری دبیر کل سابق مجمع خیرین سلامت کشور که در مسجد بقیه الله الاعظم پاسدران تهران برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم حاج آقا نیری فردی مورد اعتماد و علاقه مند به مردم بود.

وی افزود: ویژگی حاج اقا نیری به گونه ای بود که جذابیت و کشش خاصی داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مرحوم نیری با هرکسی یک بار نشست و برخاست می کرد آن فرد مرید آقای نیری می شد،بیان کرد: چون چند سال توفیق مددکاری در کمیته امداد دارم هر جای ایران در منازل یتیمان و فقرا و مددکاران رفته ام همه از حسن خلق و ملاهت آقای نیری سخن می‌گویند و وی با اخلاق خوب خود دلها را گرفته است.

فتاح با بیان اینکه حاج آقا نیری کار ما و مدیران بعد از ما را سخت کردند،تاکید کرد: ما از لحاظ خلق حسن و رفتار متواضعانه به پای حاج آقا نیری نمی رسیم و ایشان با این رفتار و حسن خلق الگویی در جامعه درست کرده و الگو شدن برای همه مسئولان نظام اسلامی مهم است.

وی با بیان اینکه ایشان علی رغم اینکه در خدمت امام راحل بودند و سوابق مبارزاتی در انقلاب در بالاترین سطح دارند هیچگاه خود را برای مردم عادی نگرفتند،تصریح کرد: رفتار ایشان به گونه ای بود که همه مردم در دور افتاده ترین نقاط کشور با هر توانایی افتادگی  ایشان را فردی افتاده ومتواضع می شناسند.

فتاح با بیان اینکه ما مسئولان باید افتادگی و تواضع از افرادی مانند مرحوم حاج آقا نیری بیاموزیم،تصریح کرد: حاج آقا اصلا دنبال نام و نشان و پست نبود و امدادگری را برای خود بهترین مسئولیت می‌دانست و از آقای نیری امداد گری را به بهترین مسئولیت‌ها ترجیح می‌داد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرحوم نیری ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کار خیرداشت،گفت: مرحوم نیری به تنهایی یک کمیته امداد بود و هر جا که بود و علی رغم اینکه یک نفر بود انجا را به اوج می رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *