دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و معاونین مجمع خیرین با سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور،دکتر حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت امروز با محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در محل مجمع خیرین سلامت کشور برگزار شد دکتر ایازی با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم سید رضا نیری دبیر کل فقید مجمع خیرین سلامت کشور گفت: توفیق بودن در جایگاه مجمع خیرین سلامت کشور بسیار ارزشمند است و این انتخاب شایسته را به جناب دکتر شهریاری تبریک عرض می نمایم و آرزوی توفیق برای ایشان دارم.

وی گفت: معاونت اجتماعی وزارت بهداشت برای هم افزایی ملی در حوزه سلامت گام بر می دارد و ان شاء الله در کنار هم فعالیت و مشارکت می کنیم و همدیگر را تقویت می نماییم.

در ادامه این دیدار دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با گرامی داشت یاد و نام مرحوم حاج سید رضا نیری دبیر کل فقید مجمع خیرین سلامت کشور و تقدیر از وزارت بهداشت در مورد  کمک به حوزه سلامت، اظهار داشت: از گذشته تاکنون خیرین نقش ارزنده ای در حوزه سلامت جامعه داشته اند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور عنوان کرد: مرکز درمانی و بیمارستانهای خیریه مشکلاتی چون مالیات دارند که باید پیگیری شود.

دکتر شهریاری با تمجید از اجرای طرح تحول سلامت افزود: طرح تحول سلامت طرحی به جا و درستی بود که اجرا شد و بنا بر توصیه مقام معظم رهبری بیماران نباید به جز بیماری دغدغه دیگری داشته باشند.

در این جلسه که مسئولان دو معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و مجمع خیرن سلامت کشور حضور داشتند طرفین بر ادامه برگزاری و استمرار جلسات مشترک تاکید کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *