دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به ظرفیت‌های بانوان برای ترویج مشارکت در حوزه سلامت، گفت:مجمع خیرین سلامت از این ظرفیت بی بدیل برای تحقق مشارکت مردمی بهره گیری می کند.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور،سید رضا نیری در همایش شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت با تقدیر از اقدامات خیرین در حوزه  سلامت، اظهار داشت: دوران تاریکی در قبل از انقلاب بود که تعدادی از افراد منزوی و عده ای هم رها شده  بودند.

وی افزود: جامعه در آن زمان حالتی مرده و بی‌خاصیت داشت که از این جامعه  خیری حاصل نمی‌شود.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه حضور امام خمینی (ره) این وضعیت را به وضعیت پویا و فعالی و خیری تبدیل کرد ،عنوان کرد: ایران اسلامی در حال حاضر در حوزه تخصص پزشکان حرفی برای گفتن دارد و از کشورهای باظرفیت و تراز اول دنیا در این حوزه است.

وی با اشاره به قدرت دفاعی ایران اسلامی، بیان کرد: از خاک عزیز ایران در حوزه دفاعی و امنیتی توانایی‌های به وجود آمده که در حال حاضر ایران در دنیا حرفی برای گفتن و ارائه دارد.

نیری با بیان اینکه امام خمینی(ره) اعتقاد فراوانی به توانایی زنان و بانوان داشت،گفت: زن در جامعه قبل از انقلاب شخصیتی نداشت و در حال حاضر زنان در فعالیت‌ها ی اجتماعی نقش پررنگی ایفا می کنند و در گوشه و کنار کشور زنان همپای مردان در عرصه اجتماعی نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه مردان و زنان برای حضور در عرصه‌های مختلف و نقش آفرینی در جامعه باید قدر انقلاب را بدانند،عنوان کرد:

در راستای به کار گیری توانایی ها و ظرفیت بانوان مجمع خیرین سلامت شورای شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت در چند شهر مهم کشور را راه اندازی کرده است.

 وی با بیان اینکه نقش بانوان درعرصه ترویج و تقویت فرهنگ خیر انکار ناپذیر است،عنوان کرد: شورای مشارکت های بانوان مجمع خیرین سلامت   در دیگر شهرها نیز حال راه اندازی خواهد شد که این ظرفیت ها برای توسعه و تقویت مشارکت در نظر گرفته شده است و در نظر داریم از تمام ظرفیت‌های بانوان خیر استفاده کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *