جلسه مشترک هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت فارس با معاون مشارکتهای مردمی مجمع خیرین سلامت کشور و مشاور هلال احمر کشور

 

 

آقای سید محمد طباطبایی معاون مشارکتهای مردمی ، روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور و آقای دکتر الهی مشاور جمعیت هلال احمر کشور روز دوشنبه مورخ 11/5/1395 با هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان فارس جلسه مشترکی در شیراز داشتند .

              بنا به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور این جلسه با حضور کلیه اعضای هیأت مدیره مجمع استان فارس درخصوص احداث یک مرکز درمانی در نجف اشرف برگزار شد .

              در این جلسه آقای طباطبایی در مورد مراکز درمانی زوار ایرانی در کشور عراق گفت : مقرر شده ما با همکاری هلال احمر تعداد 4 مرکز درمانی زوار ایرانی در عتبات عالیات احداث و راه اندازی کنیم و در این مسیر هر استانی می تواند به نام خودش مشارکت داشته باشد .

              وی افزود : در صورت تقبل هر استان و شهرستانی این مرکز بنام خود همان شهرستان خواهد شد .

              آقای دکتر الهی توضیح داد : تملیک این مراکز بنام ایران و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است و توسط خود جمعیت اداره می شود . در این جلسه که آقای دکتر ایمانیه حضور داشت برای احداث یک مرکز درمانی در نجف اشرف مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان مجمع خیرین سلامت و جمعیت هلال احمر استان فارس و یک نماینده از سوی مجمع خیرین سلامت کشور بررسی و ابعاد مختلف آن مورد بررسی و جهت کارشناسی و نهایی کردن آن تشکیل گردد .

              در جریان این جلسه مشترک آقای سید محمد طباطبایی با آقای دکتر رامجردی مدیرعامل مجمع استان فارس جلسه جداگانه ای برگزار کرد .

              در این جلسه معاون مشارکتهای مردمی از خدمات با سابقه و ارزنده مجمع خیرین سلامت استان فارس تقدیر و تشکر به عمل آورد .

              وی در این ملاقات با مسئولین و مدیران دفتر استان گفتگو و هریک در خصوص فعالیتهای خود توضیحاتی ارائه دادند .

              طباطبایی از همدلی و اتحادی که در استان وجود دارد از همه همکاران خصوصاً دکتر رامجردی تشکر کرد .

              آقای دکتر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان فارس ضمن خیرمقدم گزارش اجمالی از فعالیتهای خوب هیأت مدیره خیرین و کلیه کارکنان مجمع استان را ارائه داد .

              وی از تک تک خیرین ، اعضای هیأت مدیره  ، کارکنان و کلیه سازمانهایی که با این دفتر همکاری دارند تقدیر و تشکر کرد و گفت : سال گذشته با کمک خیرین مبلغ 96 میلیارد ریال در حوزه سلامت استان هزینه شده است . 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *