به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان ؛ در این نشست رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان گفت: با وجود تلاش بی وقفه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای تامین نیاز مردم در بخش سلامت، اما این تلاش ها همه نیاز مردم را تامین نکرده است و باید خیرین پیشگام شوند.
دکتر محمدرضا نیک بخت به موضوع وقف و کمک نیکوکاران در این بخش اشاره کرد و خواستار همکاری شبکه استانی دنا برای فرهنگ سازی در زمینه وقف و کمک به بخش بهداشت و درمان استان شد.
وی بیان کرد: کمک به ساختار و تجهیزات بیمارستانی، ساخت واحدهای بهداشتی درمانی و کمک به بهسازی و توسعه بیمارستان ها، کمک به بیماران نیازمند ، تامین دارو و درمان آنان از جمله مواردی است که نیکوکاران می توانند با مجمع خیرین سلامت و سازمان های مردم نهاد سلامت همکاری داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه خیران نقش بسزایی در ارتقا فرهنگ جامعه دارند گفت: این مرکز دربخش‌های مختلف برای پوشش برنامه های خیرین سلامت آماده مشارکت و همکاری سازنده است.
دکتر یوسف افشارنیا با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات خیرخواهانه گفت: این اقدامات موجب بهبود روحیه همبستگی و سلامت در جامعه  می شود و صدا و سیما آمادگی دارد تا در حوزه های مختلف و مرتبط به تولید برنامه هایی درخور مبادرت کند.
وی با بیان اینکه صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع و مطلوب برنامه های مجمع خیرین سلامت را رصد می کند گفت: صدا و سیما در زمینه معرفی نیازهای استان در حوزه سلامت و معرفی عملکرد خیرین عرصه سلامت تلاش خواهد کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *