اولین نشست خیرین سلامت شهرستان مریوان در سالن اجتماعات فرمانداری این  شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت به نقل ازوب دا ، این جلسه با حضور امام جمعه ، فرماندار ، نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ، نماینده مجمع خیرین سلامت استان  و سایر مسئولین این شهرستان برگزار شد.
 فرماندار مریوان در اين جلسه  در خصوص حمایت از مجمع خیرین سلامت شهرستان مریوان اعلام آمادگی كرد.
اميد کریمیان نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نيز در این جلسه با اشاره به اینکه مجمع خیرین این شهرستان تاکنون غیر فعال بوده است بر فعالیت این مجمع  و حمایت از آن تاکید کرد .
دکتر مهدي بهرامی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مریوان در ابتدای این نشست پس از تشريح اهداف و ضرورت انسجام و هماهنگ نمودن كمكهاي خيرين در جهت ارائه خدمات مناسب و مطلوب تر سلامت به شهروندان ، گزارشی از وضعیت سلامت این شهرستان را ارائه و اولویت های نیاز به کمک خیرین سلامت را در عرصه بهداشت و درمان شهرستان بيان كرد.
در ادامه این جلسه سه نفر از اعضای شورای سلامت به عنوان کاندید معرفی و پس از برگزاری انتخابات آقایان حاج عرفان احمدی به عنوان رئیس شورای مجمع خیرین سلامت و حاج ماموستا علی دستوم به عنوان نایب رئیس شورای سلامت شهرستان مریوان انتخاب  شدند.
در پايان مهدي علي مسيمر مدير عامل مجمع خيرين سلامت استان براي كليه عزيزاني كه حمايت مادي و معنوي خود را از شروع فعاليت شورا اعلام و نيز اعضاي منتخب شورا ، از خداوند منان طلب اجر خير نمود.   
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *