در روزهای پایانی فصل پاییز سال 91 ، خانه بهداشت دکتر عبدالمحمد کردنژاد و پایگاه بهداشتی حاج محمد بدیلی زاده در شهرستان دزفول افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت دزفول با حضور استاندار خوزستان ، فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم دزفول در مجلس و رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی ، مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت و جمعی از مسئولین و خیرین شهرستان دزفول ، این دو مرکز بهداشتی افتتاح شد .

بر اساس گزارش ، دکتر صائمی رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول در مراسم افتتاح خانه بهداشت از خیرین سلامت بویژه دکتر عبدالمحمد کردنژاد تجلیل به عمل آورد .

این گزارش می افزاید : کاظم اردو مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول نیز ضمن تشکر از همکاری مسئولین بویژه ریاست دانشکده علوم پزشکی ، معاونین و کلیه خیرین که این مجمع را یاری کردند گفت : وظیفه خود می دانیم که از همه مردم نوعدوست و نیکوکار که در راستای سلامت قدم برداشته و از مال و آبروی خود هزینه کردند قدردانی کنیم .

در حاشیه این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول به عنوان رئیس هیأت امناء مجمع خیرین سلامت از کلیه خیرین تقدیر و تشکر کرد .

شایان گفتن است هزینه پایگاه بهداشتی حاج محمد بدیلی زاده ، بالغ بر 320 میلیون تومان است که توسط خود ایشان پرداخت شده است .

اضافه می شود : این پایگاه در زمینی به مساحت 109 مترمربع در دو طبقه با 218 متر زیربنا در شهرستان دزفول احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت .

قابل گفتن است آقای محمد بدیلی زاده در گذشته مبلغ 25 میلیون تومان بابت تهیه یک دستگاه دیالیز برای بیمارستان غدیر (گنجویان ) اهداء نمود که در حال حاضر در حال بهره برداری می باشد .

بنا بر همین گزارش خانه بهداشت دکتر عبدالمحمد کردنژاد هزینه ای بالغ بر 61 میلیون تومان داشت که پزشک متعهد و خیر عزیز متخصص قلب و عروق دکتر عبدالمحمد کرد نژاد تقبل کردند .

قابل ذکر است این خانه بهداشت با 157 متر زیربنا در روستای چغا سرخ از توابع شهرستان مرکزی دزفول احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت .

اضافه می شود زمین این خانه بهداشت توسط اهالی محل تأمین شده است .

از خدمات این دو مرکز بهداشتی هزاران نفر بهره مند می شوند .

هم وطنان عزیز جهت هرگونه اطلاع و همکاری با مجمع خیرین سلامت دزفول می توانند با تلفکس 06416263308 تماس حاصل نمایند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *